Haak­re­paratie Wat zijn de haken en ogen?

Of het nu om een gebroken haak of een gescheurde lus gaat. Wij vervangen haken, oogjes en zelfs lussen vakkundig. De GORE-TEX- of leren voering wordt daarbij niet beschadigd. Om het betreffende onderdeel te vervangen, maken we de schoen open tussen het boven­ma­teriaal en de voering en klinken we het vervangende onderdeel vast. Vervolgens worden de geopende naden weer dicht­genaaid.

Imagefoto met de ROCKET, Bild Update Martin Feistl 2019

“Een belangrijk en eigentijds teken dat het onderdeel dat het meeste slijt bij zoveel mogelijk schoenen gere­pareerd kan worden.”

Martin Feistl | LOWA PRO Team

Wat kan er aan mijn schoen gere­pareerd worden?

Zo werkt het

De eerste contact­persoon voor alle garan­tie­ge­vallen en repa­raties binnen de garantie is de LOWA winkelier, ook als de schoenen online of elders zijn gekocht (alle winkeliers vind je hier). De winkelier kan met zijn vakkennis het beste beoordelen wat er gedaan moet worden, bijvoorbeeld of je schoenen ter reparatie of inruil moeten worden verzonden. Voeg altijd een kopie van het aankoop­bewijs en een korte beschrijving van het probleem bij de schoen. De winkelier zorgt dan voor de verdere afhan­deling van de klacht.

Is de garantie op je schoen verlopen of wil je iets vernieuwen?
Dan helpen we je graag verder!

  1. Voor­be­reiding
    Haal de inlegzool en veters uit de schoenen. Maak de schoenen bovendien schoon.

  2. Contact met de LOWA winkelier
    Schoenen moeten met aankoop­­­bewijs terug­­­ge­­bracht worden naar de winkelier. Hier leg je ook je klacht / probleem uit.

  3. Beoor­­deling
    De winkelier beoordeelt of de LOWA schoenen terug worden gestuurd naar LOWA Benelux.

  4. Wachten
    Nadat LOWA Benelux de schoenen heeft beoordeeld zal dit binnen 1–2 weken worden terug­­­ge­­koppeld aan de winkelier en deze zal met een passend antwoord komen.

  5. Contact
    Heb je nog een speciale vraag? Neem gerust contact met ons op via onder­staand contac­t­­for­­mulier, dan bespreken we samen met jou de volgende stappen.

Heb je nog vragen?

Stuur ons een bericht. We helpen je graag.

Als je vragen hebt over het verzamelen, verwerken of gebruiken van je persoons­ge­gevens of als je gegevens wilt opvragen, corrigeren, blokkeren of wissen, kun je informatie vinden in de: infor­ma­tie­ver­plichting AVG). In dit priva­cy­beleid informeren we je over de belang­rijkste aspecten van de gege­vens­ver­werking.
Je kunt je toestemming voor de opslag van gegevens te allen tijde intrekken. Stuur daarvoor gewoon een e-mail vanaf je bij ons bekende e-mailadres, met je contact­ge­gevens en het onderwerp: “Intrekking van de gege­vens­opslag” naar daten­schut­z@lowa.de